Hodnotenie Hotel Arkady Hof
Pri majeri 1437/1, 900 31 Stupava
Hodnotenie Hotel Arkady Hof
Pri majeri 1437/1, 900 31 Stupava
8,9
Veľmi dobré hodnotenie
4 hodnotenia
2 zákazníci odporúčajú
1 zákazníci neodporúčajú
Hodnotenie kategórií
Spokojnosť s personálom9,0Podrobné hodnotenia
Spokojnosť s personálom
Pracovníci recepcie8.7Čistota zariadenia
Izby10Kvalita jedla
Chuť jedla8Kvalita ubytovania
Vybavenosť izby8.7Prostredie zariadenia
Okolie zariadenia7.3Rezervácia a uplatnenie kupónu
Rýchla odozva10Kvalita wellness
Spoločenské vyžitie
Textové hodnotenia a recenzie zákazníkov
Filter:
10
Petra
27. júla 2023
Vynikajúce hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Ubytovanie pre 2 osoby na 1 noc s raňajkami
Veľmi krásne tiché prostredie zariadené v krásnom štýle. Určite veľmi odporúčam na krásne zrelaxovanie. U nás veľká spokojnosť a určite toto miesto ešte navštívime.
7,5
Igor
23. júla 2023
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Ubytovanie pre 2 osoby na 2 noci s raňajkami
Krásny hotel naozaj vkusne zariadený, pekná záhrada, veľmi milý personál, ale bohužial majú evidentne veľký problém. Neviem či je to nedostatok financií alebo problém nájsť ďalší personál ale v hotely nefunguje reštaurácia a ani bar. Podávajú sa iba raňajky a čašníkov supluje recepčná. V nedelu na raňajkách boli niektoré veci z raňajok evidentne z predošlého dňa (obschnuté pečivo, buchty,...) a studené pečené klobásky a pečená slaninka. Pravdepodobne tiez neboli čerstvo upečené. Je mi to naozaj veľmi lúto, pretože si tým pokazili inak veľmi dobrý dojem.
8,3
Viera
3. mája 2023
Veľmi dobré hodnotenie
Hodnotenie ponuky:
Ubytovanie pre 2 osoby na 1 noc s raňajkami
Hotel je krásny, vkusne a nápadito vybavený. Na recepcii nás privítala príjemná slečna. Dvojdňový pobyt som uhradila cez Zľava dňa, deň pred ubytovaním a obratom som obdržala potvrdenie o zaplatení a rezerváciu v hoteli. Na pobyt som pozvala bývalú spolužiačku, s ktorou sme sa nevideli x-rokov. Ako negativum hodnotím, keď mi pri odchode druhá recepčná oznámila, že pobyt je cez Zľava dňa ale úhradu neeviduje a mám preukázať úhradu. Ak mala recepčná pochybnosti a to ešte aj po 3 dňoch úhrady, tak sa mala spojiť so Zľava dňa. Vyzvať hosťa o preukázaní zaplatenia a strápniť pred mojim hosťom a ešte o niekoľko dní opäť vyzvať e-mailom o preukázaní o zaplatení, by mal hotel prehodnotiť! Daná situácia sa dá riesiť profesionálnejšie!