S každou ponukou u nás získate v priemere 72 % úplne nových zákazníkov. Sú to ľudia, ktorí u vás doteraz nenakupovali.
Viete presne o akých zákazníkov máte záujem? Vďaka nášmu online marketingu, vašu ponuku zacielime práve na nich.
Spolu s nami budujete nové návyky zákazníkov. Každý štvrtý zákazník sa k vám opakovane vráti. Zároveň o vás povie trom svojim známym.
Vy sa môžete sústrediť
na svoje podnikanie
a my za vás zastrešíme
marketing. Všetky naše
výsledky si viete zmerať.
845 450 zákazníkov u nás nakúpilo
4 800 000 kupónov sme predali
56,29 € je priemerná hodnota nákupu
2 500 partnerov s nami spolupracuje
135 000 online rezervácií cez ZľavaDňa
20 000 000 € ročne je náš celkový obrat
100 % slovenské vlastníctvo
9,2 z 10 priemerné hodnotenie ponuky
100 ľudí sa stará o vašu spokojnosť
Kampaň zameraná na podporu cestovania a objavovanie krás Slovenska. Na web sme umiestnili interaktívnu mapu s viac ako 600 cestovateľskými tipmi, ktoré našim zákazníkom uľahčujú hľadanie ideálnej dovolenky.
Rekordný zásah kampane: až 2 500 000 zákazníkov za rok
Baša Števulová testuje lyžiarske strediská
Profesionálna snowboardistka a Slovenka roka 2017 vyskúšala naše svahy a lyžiarske strediská, z čoho vznikli štýlové a inšpiratívne vlogy. Umiestnené boli na YouTube, Facebooku aj Instagrame.
Zásah: 86 000 videní na YouTube, 48 000 videní na Facebooku
Seriál: Najkvalitnejšie zariadenia na Slovensku
Vysoko hodnotené prevádzky, s ktorými máme dlhodobú spoluprácu sme zaradili do seriálu o TOP zariadeniach. Predstavili nám ich priamo ich prevádzkovatelia prostredníctvom krátkych videí. A tak ste sa mohli dozvedieť zaujímavé informácie o Rezorte Riverside Jasná, Ville Gardenia, pivovare Wywar a mnohých ďalších. Videá boli umiestnené YouTube, Facebooku a mali podporu na Instagrame.
Virálna súťaž s Fun rádiom
Netradičná súťaž, v ktorej mali diváci uhádnuť vzdialenosť, ktorú prejde škrečok Ňufko vo svojom kolese so živým vysielaním priamo z klietky. Súťaž o množstvo hodnotných cien a pobytov bola podporená na podstránke, v spotoch Fun rádia a na sociálnych sieťach.
Zásah: približne 500 000 poslucháčov Fun rádia
Expl0ited a Selassie dovolenkujú na Slovensku
Spolupráca s celebritnými youtubermi Expl0itedom a Selassiem priniesla množstvo vlogov, v ktorých ukázali, čo všetko sa dá zažiť na Slovensku. Vyskúšali si adrenalínový zjazd na motokárach, bungeee shot – ľudský katapult, bláznivú jazdu na štvorkolkách, motorový paragliding a navštívili aj kontaktnú ZOO.
Zásah: Vyše 540 000 videní na YouTube, 70+ Insta stories z dovolenky na Slovensku
Cestovateľská súťaž s Figarom
Stačilo navštíviť niektoré miesto z cestovateľských tipov od ZľavaDňa a na tomto mieste sa odfotiť s čokoládou Figaro. Za nahratie fotky na stránku Figaro mohli zákazníci vyhrať až 3 000 eur, 12 smartfónov, 12 pobytov, či Figaro maškrty.
Zásah: YouTube a FaceBook - 360 000 videní
Nezabudnuteľné leto s Barborou
Naša vlogerka Barborka ukázala, ako sa dá užiť leto v meste. Každý týždeň navštívila a natočila 3 prevádzky v Bratislave, z čoho vznikli krátke vlogy. Fanúšikovia mohli sledovať ako skáče z mosta Lafranconi, užíva si vyhliadku mesta Prešporáčikom, jazdí na koni, vychutnáva si burgre, sushi alebo relaxuje pri masáži či ošetrení vlasov.
Zásah: viac ako 140 000 videní/3 vlogy
Benefitný systém s poisťovňou Dôvera
Spojenie dvoch silných značiek prinieslo výhody na oboch stranách. Pre 1,5 milióna poistencov Dôvery máme špeciálne zľavy, ktoré sú komunikované cez marketingové kanály poisťovne (Facebook, sms, e-maily). Naši klienti sa zas môžu tešiť na preplatenie dentálnej hygieny alebo iných tematických ponúk poisťovňou Dôvera.
Konateľ ZľavaDňa
Martin sa neusmieva, jedine keď spí. A ani to si nie sme istí. A presne s takýmto nadšením nastupoval do ZľavaDňa na pozíciu CEO. Keď však zistil, akí sme tu (so všetkou skromnosťou) úžasní, rozhodol sa do firmy vstúpiť aj vlastnícky. Martin je riešičom, nápady dokáže ľahko pretaviť do reality. Zároveň si dokáže zachovať potrebný odstup a pozrieť sa na úlohy s nadhľadom. Kolegom tak často ukáže iný pohľad na vec.
Riaditeľ obchodu
Ľúbi rozprávať. Ale vždy to má hlavu a pätu. Existuje však vec, ktorú ľúbi omnoho viac – Nutellu! Dajte Rišovi Nutellu a získate si jeho srcco. Rišo má pod palcom obchod a marketingové kampane pre partnerov. Jeho prístup je pragmatický a vždy sa pozerá na záujmy našich klientov. Takže ak existuje problém, choďte za ním. On to porieši :--). Stará sa tiež o to, aby naši partneri dostali z každého nášho oddelenia dokonalý servis. Tak dokonalý, ako len Nutella vie byť!