Často kladené otázky
Kupóny a konto
Kupón obdržíte automaticky po pripísaní platby na náš účet. Pri platbe bankovým prevodom sa môže platba zo strany banky omeškať o 1-2 pracovné dni, takže treba byť trpezlivý :) V prípade, že platíte kartou, svoj kupón získate ihneď - toto je najrýchlejší spôsob.
Svoj kupón nájdete vo svojom e-maile, na ktorý máte registrované konto na ZľavaDňa. Skontrolujte si prosím priečinok s nevyžiadanou poštou, niekedy sa zvykne totiž zatúlať do SPAMU. Uvidíte ho aj vo svojom účte. Stačí sa prihlásiť a vybrať v menu "Moje objednávky"
Ak Vám kupón neprišiel na email do 48 hodín a nenájdete ho ani vo svojom účte na ZľavaDňa, kontaktujte nás cez online formulár alebo na podpora@zlavadna.sk. Do e-mailu prosím uveďte identifikačné údaje platby (variabilný symbol, dátum a čas platby).
Každý kupón má iný spôsob uplatnenia. Presný postup nájdete na stránke ponuky v sekcií “Ako využiť” alebo priamo na kupóne v časti "Ako využiť kupón".
Kupón obsahuje všetky potrebné údaje pre rezerváciu a využitie, kontakt na prevádzku a platnosť dokedy je potrebné ponuku využiť. Kupón si nezabudnite zobrať so sebou (vytlačte / uložte do telefónu) alebo pošlite do prevádzky a hurá za novými zážitkami.
Ak chcete podarovať blízkym kupón zo ZľavaDňa, môžete mu jednoducho vytvoriť krásny darčekový motív s vlastným venovaním. Postupujte rovnako ako pri bežnom nákupe. Po úspešnej platbe sa prihláste do Vášho účtu na ZľavaDňa a v sekcii “Moje objednávky” nájdete možnosť Stiahnuť/darovať.
Medzi darčekovými kupónmi nájdete motívy na narodeniny, meniny, svadby, promócie, Vianoce, Valentína alebo len tak pre radosť. Na kupón môžete vložiť aj vlastný obrázok, vybrať motív s omaľovánkou alebo jednoduchú, ale praktickú skladačku.
Neviete sa rozhodnúť, čím obdarovať Vašich blízkych? Kúpte im Darčekový poukaz na ZľavaDňa a nechajte ich, aby si sami vybrali, čo im urobí najväčšiu radosť :)
Darčekový poukaz ZľavaDňa je potrebné zameniť za kredit do konca jeho platnosti (je uvedená na poukaze). Prihlaste sa do svojho účtu na ZľavaDňa a zadajte číslo a heslo z poukazu na tejto stránke. Na účet Vám bude pripočítaný kredit v danej hodnote (príde Vám o tom aj informačný email). Kredit má po pripísaní ročnú platnosť a je možné ho využiť na nákup ľubovoľných ponúk.
Pozrite si aj: Ako môžete na ZľavaDňa zaplatiť kreditom.
Ku každej e-mailovej adrese, na ktorú je objednaný kupón, vznikne automaticky účet na ZľavaDňa. Prihlasovacie údaje do účtu Vám boli odoslané na e-mail hneď po vytvorení objednávky. Pokiaľ ste tento e-mail vymazali alebo Vám nebol z akéhokoľvek dôvodu doručený, nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je Vaša e-mailová adresa.
Nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je Vaša mailová adresa.
Všetko o nákupe
-
Vyberte si
Na ZľavaDňa nájdete každý deň stovky ponúk - zážitky, služby, pobyty aj tovary.
-
Jednoduchá platba
Platba prebieha rýchlo a bezpečne. Odporúčame platbu kartou, kupón tak získate ihneď. Pozrite si všetky možnosti platby.
-
Váš kupón dostanete e-mailom
Kupón vám príde na e-mail a nájdete ho aj vo vašom konte. Nájdete na ňom všetky potrebné informácie a slúži na využitie ponuky priamo u poskytovateľa.
- Ak hľadáte niečo konkrétne, využite vyhľadávanie alebo kategórie v hornej lište.
- Ak sa chcete inšpirovať, len tak si prechádzajte našu stránku, každý deň vyberáme to najlepšie.
- Po rozkliknutí konkrétneho variatu máte na jednom mieste všetky dôležité informácie o ponuke, možné príplatky aj postup ako kupón využijete.
- Našli ste ideálnu ponuku a chcete si ju kúpiť? Rozkliknite variant, ktorý sa vám páči.
- Pre vloženie do košíka kliknite na konkrétny variant alebo po rozbalení ponuky kliknite na tlačidlo “Kúpiť”.
- Po pridaní ponuky do košíka môžete pokračovať ďalej v nákupe a prezeraní zaujímavých ponúk (Pridať ďalšie položky) alebo košík uhradiť (Pokračovať).
- Pri pobytoch máte častokrát možnosť využiť online rezerváciu. Ihneď uvidíte dostupné termíny.
- Kliknite pri danom variante ponuky na zelené tlačidlo “Kúpiť s rezerváciou”. Na jednom mieste si v prehľadom kalendári vyberiete dátum, dostupné izby aj počet nocí pobytu. Podľa zvolených kritérií sa automaticky prepočíta aj výsledná cena. Ak ste s výberom spokojný/á, stačí kliknúť na “Kúpiť”
- Neviete ešte presný dátum dovolenky alebo chcete kupón venovať ako darček? Stačí vybrať “Kúpiť bez rezervácie”, vybrať počet nocí a kliknúť na zelené tlačidlo “Kúpiť”. Postup ako uplatniť túto ponuku nájdete v sekcií “Ako využiť” alebo priamo na kupóne v sekcií “Ako využiť kupón”.
V každej ponuke nájdete tlačidlo „Uložiť“, vďaka ktorému sa Vám vybrané ponuky uložia na neskôr. Môžete sa k nim kedykoľvek vrátiť a vytvoríte si tak prehľadný nákupný zoznam alebo wishlist. Ak chcete zobraziť svoj zoznam uložených ponúk, kliknite v hornej lište na “Uložené”.
V každej ponuke nájdete tlačidlo “Sledovať“. Ihneď ako vaša obľúbená prevádzka spustí novú ponuku, dostanete o tom email. Všetky ponuky/prevádzky, ktoré sledujte si môžete pozrieť vo svojom konte v sekcií “Sledované prevádzky”.
Hodnotenia ponúk
Nájdete u nás viac ako 659 397 hodnotení s priemerom 8,9 - skvelé, však? Okrem toho, že vám hodnotenia od ostatných zákazníkov pomáhajú vybrať tú správnu ponuku, vaša spätná väzba a postrehy sa dostanú priamo do prevádzok na celom Slovensku. Vaša skúsenosť tak dokáže niečo naozaj zmeniť a vylepšiť. Záleží nám na tom, aby boli služby na Slovensku kvalitné. A na to potrebujeme počuť aj váš názor.
Všetky vaše slovné hodnotenia a fotografie prechádzajú cez našich starostlivých kolegov zo zákazníckej podpory. Ak sa v nich vyskytne problém či zaujímavý postreh, dokážu sa spojiť priamo s poskytovateľom ponuky a daný podnet riešiť. Po schválení sa hodnotenie okamžite zobrazí na stránke.
Zverejňujeme všetky hodnotenia. Musia však spĺňať náš kódex. Aby ste mali stále aktuálny prehľad o kvalite našich ponúk, do úvahy berieme hodnotenia za posledné 2 roky. Staršie hodnotenia však samozrejme archivujeme.
Vyplňte kompletné hodnotenie
Okrem hlavných kategórií sme pre vás pripravili aj podrobné hodnotenie. Vďaka nemu môžete ešte detailnejšie opísať Váš zážitok. Zaujíma nás napríklad, či Vám čašník v reštaurácií vedel správne poradiť alebo či nezabudol na často opomínaný úsmev :)
Pridajte slovné hodnotenie
Opíšte svoju skúsenosť vlastnými slovami. Napíšte, čo sa vám páčilo alebo upresnite, v čom prípadne nastal problém. Nezabudnite, že inšpirujete ďalších ľudí, no zároveň dávate spätnú väzbu aj zariadeniu. Snažte sa byť preto konkrétny.
Pridajte fotografiu
Vždy sa veľmi potešíme, ak pridáte k hodnoteniu aj reálnu fotografiu. To je najlepší spôsob, ako pocit zo svojho zážitku vystihnete čo najpresnejšie.
Pravdivosť a úprimnosť
Najužitočnejšie hodnotenia sú také, ktoré popisujú priamo vašu jedinečnú skúsenosť. Buďte preto úprimný, no snažte sa aj o objektívne zhodnotenie, ktoré je užitočné pre ostatných.
Hodnotenia súvisia s využitou ponukou
Pamätajte na to, že hodnotenie musí byť relevantné. Opíšte predovšetkým to, čo bolo zahrnuté vo vašej ponuke, aby si tak budúci zákazníci urobili čo najpresnejšiu predstavu.
Korektnosť
Vyhnite sa vo svojom hodnotení vulgarizmom, osočovaniu či hrozbám. Neuvádzajte prosím žiadne osobné údaje ako telefónne číslo, adresu, email, profil zo sociálnych sietí a pod.
Fotografie
Aby mohla byť fotografia zverejnená na našej stránke, musí byť tiež relevantná a súvisieť s využitou ponukou. Nesmie zobrazovať obnažené telo, prípadne obscénne či vulgárne gestá.
Získajte 100 bodov za kompletne vyplnené hodnotenie
Pomôžte nám zvýšiť kvalitu služieb na Slovensku. Ak vyplníte kompletné hodnotenia jednotlivých kategórií a pridáte aj slovný popis, odmeníme vás 100 bodmi. Ako body na ZľavaDňa fungujú sa môžete dočítať na tejto stránke. Za kompletné vyplnenie sa považuje vykliknutie všetkých smajlíkov (veľkí aj malí smajlíci alebo otáznik pokiaľ neviete ohodnotiť). Do textového poľa na konci hodnotiaceho formulára treba pridať relevantný slovný popis.
Odmenu získajú len hodnotenia vyplnené najneskôr do 3 mesiacov od skončenia platnosti kupónu.
Body vám budú pripísané do vášho konta po 14 dňoch od schválenia hodnotenia. Odmena za hodnotenie sa vzťahuje len na ponuky, ktorých cena je vyššia ako 1 €.
Reklamácia, odstúpenie od kúpy kupónu
Odstúpiť od kúpy kupónu bez uvedenia dôvodu je možné do 14 dní odo dňa doručenia kupónu, pokiaľ kupón nebol použitý alebo rezervovaný.
Odstúpenie od kúpy je možné uplatniť písomne z e-mailovej adresy z ktorej bol kupón objednaný na adresu podpora@zlavadna.sk, pričom v správe musí byť uvedená ponuka a počet (prípadne čísla) kupónov, od kúpy ktorých chcete odstúpiť. Pokiaľ ste si kupón už rezervovali u poskytovateľa ponuky, odporúčame Vám zrušiť rezerváciu priamo u poskytovateľa ponuky a preposlať nám potvrdenú zrušenú rezerváciu na uvedený e-mail. Bez potvrdenej zrušenej rezervácie nie je odstúpenie od kúpy kupónu možné.
Po 14 dňoch nie je možné odstúpiť od kúpy kupónu. V takomto prípade vám odporúčame pokúsiť sa dohodnúť priamo s poskytovateľom konkrétnej zľavy na alternatívnom riešení. Predovšetkým pri zľavách na ubytovanie odporúčame vykonať rezerváciu termínu čo najskôr po zakúpení kupónu. Predídete tak zbytočným komplikáciám.
Výmena kupónu za kredit
Ďalším spôsobom je možnosť vymeniť kupón za kredit bez uvedenia dôvodu do 15 dní odo dňa doručenia kupónu, pokiaľ kupón nebol použitý alebo rezervovaný. Stačí sa prihlásiť do svojho zákazníckeho konta, kde v sekcii Moje objednávky nájdete možnosť „Vymeniť kupón na kredit“. V takomto prípade sa vám uhradená suma za kupón automaticky pripíše formou kreditu vášho konta. Kredit potom môžete využiť počas 1 roku od jeho pripísania na nákup ľubovoľných ponúk.
Doručený tovar je potrebné vrátiť priamo poskytovateľovi zľavy. Presný postup vrátenia si dohodnete s poskytovateľom, kontakt na neho nájdete na kupóne alebo v ponuke na stránke ZľavaDňa.
Reklamáciu je vždy potrebné podať priamo u samotného poskytovateľa služby alebo predajcu pri využití kupónu. Kontakt na poskytovateľa nájdete vždy na kupóne. Pokiaľ nebudete spokojný s priebehom a vybavením reklamácie, kontaktujte nás cez online formulár alebo na podpora@zlavadna.sk. Preveríme celú situáciu a priebeh reklamácie. V prípade, že je reklamácia opodstatnená, zriadime nápravu.
Po ukončení platnosti ponuky všetky nevyužité kupóny prepadávajú. Jediná možnosť je obrátiť sa priamo na konkrétneho poskytovateľa zľavy a vždy závisí iba od jeho dobrej vôle či umožní aspoň čiastočné čerpanie kupónu.
Tovar
Postup objednania tovaru je pri každej zľave individuálny a je vždy konkrétne uvedený v podmienkach zľavy ako aj na kupóne.
V prípade, že už je po termíne dodania od doby, (ktorá je zväčša uvedená priamo v ponuke na stránke aj na kupóne), keď ste uplatnili kupón u poskytovateľa kontaktujte nás. Preveríme u poskytovateľa v akom stave je Vaša objednávka. Na mail podpora@zlavadna.sk nám prepošlite aj potvrdenie prijatia objednávky od poskytovateľa.
Ostatné
Pozrite si rýchly a jednoduchý prehľad aktuálne platných opatrení.
Nie. Výnimkou je, ak túto možnosť popíšeme priamo v konkrétnej ponuke.
Evidujeme príležitostný problém s doručovaním mailov na niektoré mailové adresy, predovšetkým firemné. Problém je na strane poskytovateľov týchto mailových schránok. Maily väčšinou končia v spame, respektíve v nevyžiadanej pošte alebo uviaznu na serveri Vašej mailovej schránky a nie sú doručené vôbec. V takomto prípade si skontrolujte nevyžiadanú poštu. Pokiaľ žiadny mail od nás nenájdete, napíšte nám na podpora@zlavadna.sk.